ÇALIŞMA TAKVİMİ

ÇALIŞMA TAKVİMİMİZ



  • Zaman Aralığı
    Yapılacak Etkinlik
    Temmuz Ayı
    • Projenin Tanıtımı;
    • Facebook, whatsapp gruplarının kurulması,
    • Öğretmenlerin kişisel padletlerini açması,
    • Öğretmenleri kendilerini, okullarını ve bulundukları illeri tanıtmaları,
    • Twinspace kayıtları,
    Ağustos
    • Tagul, Canva web 2.0 araçlarının kullanımı
    • Proje logosu, maskotu ve posterleri oluşturulması ve seçimi,
    • Drama çalışması yapmak amacıyla harflerin ortaklaradağıtılması,
    • Kodlama haftası kayıtları
    • Güvenli internet kullanımı konulu poster hazırlanması,
    Eylül
    • Kalem tutma, parmak egzersizleri ve okulda ilk gün konulu videoların hazırlanması,
    • Okul idaresi, öğretmenlerin ve velilerin bilgilendirilmesi, şifre verilmesi
    • Velilere izin belgelerinin doldurtulması,
    • Velilere kahoot ile ön anket uygulanması,
    • Okul panolarının oluşturulması,
    • Zümre toplantılarında eTwinning konulu madde eklenmesi,
    • Serbest Etkinlikler; öğrenci resimleri ve altlarına harflerin asılması, kitap ayracı yapımı
    Ekim
    • 1.grup seslerle drama çalışmaları
    • Tagul ile öğrencilerin öğrendiği kelimelerden bulut oluşturması
    • Öğrencilerin twinspace kayıt edilmesi,
    • Velilerin kendi padletlerini oluşturması,
    • Kodlama Haftası etkinlikleri,
    • Serbest Etkinlikler; taş üzerine harf yazma, atık malzemelerden harf tasarımı,
    Kasım
    • 2. grup ses çalışmaları, drama çalışmaları
    • “Harf Şarkısı Söylüyoruz” ortak çalışması ile bir şarkının beraberce söylenmesi
    • Öğrencilerin logo ve poster tasarımı
    • Pixelart ile harf yazımı
    • Serbest Etkinlikler, harflerle başlayan nesneler posteri,
    Aralık
    • 3.grup ses çalışmaları, drama çalışmaları
    • Öğrencilere tagul, animateanyt, motionportrait, mentimeter çalışmaları yaptırılması,
    • Voki ile tekerleme çalışmaları
    • Serbest Etkinlikler, harf şarkıları, yeni yıl kartı hazırlama
    Ocak
    • 4.grup ses çalışmaları, drama çalışmaları
    • 5.grup ses çalışmaları, drama çalışmaları
    • Voki aracıyla ders sunusu hazırlama
    • Serbest Etkinlikler, harf şarkıları
    Şubat
    • Bir web 2.0 aracıyla şiir seslendirme
    • Yaygınlaştırma çalışmaları: EBA, yerel bültenler, okul web siteleri, yerel gazeteler linkleri paylaşılması
    • Öğretmenlerin web 2.0 aracıyla okuma yazma öğretimi içerikli bir anı yazması,
    • Öğrencilerin web 2.0 aracıyla okuma yazma öğretimi içerikli bir anı yazması,
    • Öğrencilerin mektup yazımı
    Mart
    • WriteComics veya başka bir araçla ile karikatür yapımı
    • Survermonkey ile velilerden bildirim alma,
    • Menti.com ile diğer ayın bir etkinliğinin belirlenmesi,
    • Öğrencilerin forum kısmına görüşlerini paylaşması ve tartışmalara katılması,
    Nisan
    • Toontostic ile hikaye okuma ve çizgi film yapma
    • Mystorybook ile ortak hikâye yapma,
    Mayıs
    • eTwinning Günü çalışmaları (pasta, tişört vs) Yapılan çalışmaların sergilenmesi,
      Velilere kahoot ile son anket uygulanması,(proje çalışmalarını değerlendirme anketi)
    • Öğretmenlerin proje hakkındaki değerlendirmeleri ve geri dönüş anketi,
    • Öğrenmencilerin proje hakkındaki değerlendirmeleri ve geri dönüş anketi,
      Okul Dışarda Günü çalışmaları,
    Haziran
    • Ortak ürünler; E-kitap,
    • Değerlendirme Çalışmaları
    • Proje raporu,
                       Son webinar bağlantısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder